beta

beta

środa, 14 czerwca 2017

Nowe wizytówki, a właściwie ten sam projekt, ale nowy papier! Tym razem zostały wydrukowane na papierze CRUSH*, a dokładnie na tym z kiwi i kawą <3 Taki fajny wydruk na takim szałowym papierze zapewniła mi Manufaktura Opakowań - nie dość, że robią dobrą robotę, to jeszcze są tacy piękni i mili! <3

*papier ekologiczny produkowany przy użyciu pozostałości z produkcji produktów ekologiczny i zastępują one 15% celulozy. Wykorzystane są produkty uboczne z cytrusów, kiwi, kukurydzy, migdałów, oliwek, orzechów laskowych i kawy. Każdy odcień papieru nawiązuje do surowca zastosowanego w produkcji.








2 komentarze:

  1. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również niedawno zamawiałem dla siebie nowe wizytówki i jestem zdania, że jest to bardzo fajna sprawa. Tym bardziej, że jeszcze jak czytałem na stronie https://portalclassic.pl/marketing/5-rzeczy-o-ktorych-warto-pamietac-przy-projektowaniu-wizytowki/mgbe_uwnf to jest kilka takich podstawowych kwestii jeśli projektujemy naszą wizytówkę.

    OdpowiedzUsuń